Back in business


Wat een heerlijke vakantie was dat! Zeilen in Griekenland, ik kan het iedereen aanraden! Ik dacht dat we zelf boodschappen moesten doen en eten koken, maar blijkbaar had ik all inclusive geboekt ;). Onze kok Tess was echt geweldig en zorgde voor heerlijke ontbijtjes, lunch, happy hour en diner. Ik heb niets anders gedaan dan eten, slapen, drinken en kletsen. En dat heb ik zowaar 2 weken vol kunnen houden, ik die normaal gesproken geen minuut stil kan zitten!

En hoewel het glutenvrij en lactosevrij eten in Griekenland en Turkije niet echt (eigenlijk echt niet) te doen is, heb ik toch heel veel inspiratie opgedaan. Dus binnenkort kunnen jullie recepten verwachten van Hummus en Baba Ganoush. Tevens ga ik proberen hoe de glutenvrije Saganaki smaakt en of tzatziki net zo lekker gemaakt kan worden met sojayoghurt. Oh ja en gevuld filodeeg met geitenkaas, eens even kijken of je filodeeg zelf kan maken, moet kunnen toch?

Nog genoeg met jullie te delen dus! Tevens wil ik kijken of ik de site wat beter in kan richten, heeft iemand suggesties?

En verzoeknummers hoor ik ook graag, noem een ingrediënt en je intolerantie en ik kijk of ik er wat lekkers van kan maken! Dat vind ik een leuke uitdaging!

Dus…. Jude’s Diner is back in business!

Happy Hour!

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

