Recepten op Jude’s Diner ingewikkeld?


Gisteren was ik in gesprek met iemand die wel graag mijn recepten wilde proberen, maar ze vrij ingewikkeld vond. Dat was voor mij iets nieuws, want persoonlijk vind ik mijn recepten helemaal niet moeilijk, maar ik besef me nu wel dat dat voor iedereen anders is. Ik vind het leuk om uit te proberen en geniet van in de keuken staan, maar niet iedereen denkt er natuurlijk zo over.

Ik heb nu alle recepten te voorzien van een label in moeilijkheidsgraad en een indicatie van tijd.

Moeilijkheidsgraad:

  • Supersimpel
  • Kleine uitdaging
  • Grote uitdaging

Tijd:

  • Lekker snel
  • Beetje inspanning
  • Uitgebreid koken

Mocht je het niet eens zijn met een label, let me know! Ik probeer me zoveel mogelijk in anderen te verplaatsen, maar dat kan wel eens mis gaan.

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

