Een avondje reorganiseren


Na zo’n twee maanden druk bezig geweest te zijn om allemaal leuke recepten te plaatsen en mijn ervaringen met jullie te delen, is mijn blog behoorlijk gevuld. Maar niet echt goed doorzoekbaar al zeg ik het zelf. Ik vind het een beetje een zootje. Dus ben ik vandaag eens gaan kijken wat ik kan veranderen om het overzichtelijker te maken. Ik zou graag de mogelijkheid bieden om verschillende categorieën te selecteren, bijvoorbeeld “glutenvrij”, “koemelkvrij” en “hoofdgerecht”. Dan kun je alles wat je niet kunt eten gewoon weglaten en hoef je niet elk recept te openen voordat je weet of het geschikt is voor jou. Maar helaas kan dat niet. Dus ik moet een andere oplossing gaan verzinnen, dat is vanavond nog niet gelukt. Alle tips zijn welkom!

To be continued……

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

