Galerij

Nieuwe layout Jude’s Diner. Wat vind je ervan?


Zoals je wellicht is opgevallen heeft Jude’s Diner een nieuwe layout. Op het eerste gezicht vind ik het erg mooi en overzichtelijk, maar op een of andere manier kan ik de oranje tekst niet in een andere kleur krijgen en zie je bij de vervolgblogs alleen de tags die ik eraan heb gehangen, terwijl ik graag de eerste regels wil tonen. Dat moet ik dus nog even goed uitzoeken hoe (en of!) dat kan. Er zijn nog wat andere mogelijkheden vanuit WordPress dus ik heb nog wat opties.

Laat je me weten wat je van de nieuwe site vindt? Is deze beter of heb je liever de oude layout terug? Hoor het graag!

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

