Galerij

Ook bij mij gaat er weleens iets mis….


Pepernoten bakken, glutenvrij en lactosevrij. Ik dacht, dat doe ik even, maar dat viel tegen….zie hier het resultaat! De smaak was goed, maar nu moet het er nog uitzien als pepernoten. Nu lijkt het een hele grote speculaas. Volgens mij was er iets niet goed met de boter die gebruik, waardoor de boel in elkaar zakt. Ik heb nog een recept met ei gevonden, misschien dat dat beter werkt. To be continued…..

Pepernoten voor het bakken

En na het bakken….Pepernoten?

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

