Galerij

Tien gezonde snacks voor kinderen – leuk zo tijdens de herfstvakantie


Tien lekkere en gezonde snacks die je samen met je kind kunt maken, en bijna allemaal gluten- en lactosevrij!

Dit artikel vond ik via een vriendin van mij die het op Facebook had gezet. Zij heeft een webshop met kleding waardoor moeder en dochter matching door het leven kunnen. Het artikel was voor haar interessant vanwege de foto waarop moeder en dochter een matching kookschort aan hebben. Ik kan dan weer wat met de recepten! Dat matcht dus ook!

Tien gezonde snacks voor kinderen – Gezondheidsnieuws | Alles over gezond leven op Telegraaf.nl/vrouw [Gezond Leven]

Voor de website van mijn vriendin: www.matchingmymom.com

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

