Galerij

Samenwerkingen op het web


Ik heb twee hele leuke mededelingen!

Ecofun
Ik ga namelijk schrijven voor het e-magazine Ecofun.be. Zij hebben mij benaderd nav mijn blog en gevraagd of ik op hun magazine wil schrijven over gluten en hoe je omgaat met het glutenvrije leven. Het magazine kent ca. 3000 unieke lezers per maand en er was veel vraag naar glutenvrij. We moeten nog de puntjes op de i zetten, maar dat gaat waarschijnlijk vanaf half december beginnen. Eerst voor een aantal keer om de twee weken en daarna kijken we of we het doorzetten of niet.

Wine2share
En ik heb een hele leuke samenwerking besproken met Wine2share. Het leek mij ontzettend leuk om wijnsuggesties te kunnen geven bij mijn recepten, maar ik heb er zelf niet zoveel verstand van. Met de mensen van Wine2share heb ik nu besproken dat ik een 5-gangendiner voor kerst samenstel, glutenvrij en lactosevrij. Wine2share doet per gang een wijnsuggestie, wat een doosje oplevert van 5 flessen wijn. Deze vullen ze aan met een mooie Cava als aperitief zodat er een leuk gevulde doos is samengesteld. Deze is te bestellen op de website van Wine2share tegen een kerstprijs. Dan ben je dus in één keer klaar voor kerst, handig toch?

Ben nu dus druk bezig een mooi kerstmenu samen te stellen! Die hoop ik eind november op de site te hebben. Dus nog eventjes geduld!

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

