Galerij

Jude’s Diner nu ook op Facebook


Op Twitter kun je Jude’s Diner al vinden. Ook gebruik ik Pinterest voor het glutenvrije gedeelte (lactosevrij komt eraan), maar op Facebook was ik tot nu toe nog niet te zien met mijn recepten en blogposts. Maar nu wel!! Vanaf heden kun je me volgen via https://www.facebook.com/JudesDiner.

Lijkt me super om daar wat meer interactie te creëren met betrekking tot voedselintolerantie, wat wel, wat niet, recepten en leuke suggesties van anderen, want die zijn er dat weet ik zeker!

Dus gauw naar facebook en like me 😉

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

