Galerij

De laatste dag van het jaar


Bij de laatste dag van het jaar hoort natuurlijk een terugblik op het afgelopen jaar. Maar voor Jude’s Diner is dat eigenlijk maar een half jaar. Op 10 juli 2012 zag deze diner namelijk voor het eerst het licht, ook al liep ik al langer met het idee rond om een blog te beginnen. Dus op 10 januari bestaat Jude’s Diner al een half jaar…..en met een succes dat ik nooit verwacht had!

Want wat is er allemaal gebeurd?

  • Ruim 10.000 views op de site en een groeiend aantal dagelijkse views
  • Bijna 100 volgers op Twitter en soms worden mensen gewoon naar mij doorverwezen. Dat vind ik toch wel een hele eer! Inmiddels heb ik ook al bijna 400 tweets verstuurd (heb ik zoveel te melden???)
  • Facebook is sinds een aantal dagen live en de eerste fans hebben zich al aangediend
  • Ook op Pinterest ben ik te vinden, maar daar heb ik tot nu toe alleen maar ruzie mee. Als je zoekt op glutenvrij zijn mijn recepten gewoon niet te vinden. Ik snap er niets van en Pinterest zelf is ook niet echt behulpzaam. Erg jammer want ik vind het een erg leuk medium
  • Gastblog op Ecofun.be, de tweede is inmiddels een feit en wordt goed gelezen en zelfs becommentarieerd
  • Samenwerking met Wine2Share voor een mooi 5-gangenkerstmenu. Helaas heeft dit niets opgeleverd maar het was erg leuk om te doen
  • Een eervolle vermelding door een vriend van mij op zijn blog
  • De eerste geïnteresseerde adverteerder heeft zich aangediend! Maar daarvoor moet ik eerst Google Analytics installeren, en dat gaat nog niet zo soepel. Dus mocht iemand daar bij willen helpen, graag!!!

En nog veel belangrijker, wat gaat er allemaal nog gebeuren?

  • Google Analytics installeren, maar dat zal jullie weinig interesseren 😉
  • Website optimaliseren, er zijn nu nog teveel dingetjes waar ik niet blij mee ben (tips zijn welkom!). Ook daar kan ik hulp bij gebruiken, dus WordPress-kenners, help!! En daar staat uiteraard (glutenvrij en lactosevrij) lekkers tegenover 🙂
  • Ik heb nog een heleboel recepten op de foto gezet die nog op de site moeten komen, en ik blijf lekker doorkoken en uitproberen. En stoeien met de camera!
  • Vandaag ga ik voor het eerst glutenvrije oliebollen bakken, als het lukt om alle ingrediënten te verkrijgen met twee verschillende recepten, dus dan volgt een vergelijking 😉
  • Mijn nichtje stuurde me een leuke link voor een site waar je je kunt aanmelden om voor toeristen te koken, lijkt me geweldig! bookalokal.com

KeukenMaar….voordat ik bovenstaande allemaal ga doen, moet Jude’s Diner eerst even op een laag pitje. Ik ben momenteel namelijk bezig met een pittige marketingstudie en voor het eerste deel heb ik eind januari een schriftelijk examen. Januari staat dus in het teken van leren, leren, leren en ook een beetje leren. Daarna….op 18 februari krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis, waar het een en ander aan gedaan moet worden, waaronder de keuken (zie foto). En daarna kan ik helemaal los! Zo’n zin in!

Tot zover 2012, dank voor jullie interesse en reacties! Ik wens jullie allemaal een hele mooie jaarwisseling en een heel gezellig en gezond 2013! Maak er iets moois van!

Jude

Eén reactie op “De laatste dag van het jaar

  1. In een half jaar heb je heel wat bereikt met je blog! Daar kun je echt trots op zijn 🙂
    Jij ook een hele fijne jaarwisseling en ik ben benieuwd naar je recepten volgend jaar 😉

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

