Galerij

Een vraag….


In december heb ik een 5-gangenkerstdiner op de site gezet, volledig gluten- en lactosevrij. Wine2Share heeft daar mooie wijnsuggesties bij gegeven en zelfs een complete doos met wijn aangeboden waardoor je voor het hele diner in een keer klaar zou zijn.

Nu kan ik natuurlijk niet zien wie het kerstdiner heeft gemaakt, daar ben ik al erg nieuwsgierig naar dus als jullie het me kunnen laten weten, graag! Maar wat ik eigenlijk nog interessanter vind, is waarom er nauwelijks geklikt is op de link naar Wine2Share. Persoonlijk zou ik het heel fijn vinden om wijntips te krijgen, want hoe dol ik ook ben op wijn, een goede combi maken met een gerecht is toch echt niet zo simpel.

Dus hierbij mijn vraag….wat is er mis met het aanbod dat we hebben gedaan? Drinken jullie geen wijn? Bestellen jullie nooit op internet? Wil je misschien zelf de wijn erbij zoeken? Ik ben heel benieuwd, zodat ik een volgende keer het beter op de wensen kan aanpassen.

Alvast hartelijk dank!

6 reacties op “Een vraag….

  1. Ik vind het leuk om overal inspiratie op te doen, en vervolgens ons eigen diner te bedenken. Een kerstdiner bij ons moet glutenvrij, vegetarisch en zonder ui/prei/koolsoorten. Er mag dus wel lactose, en dat maakt het weer een stuk makkelijker 😉
    En waarom ik niet gelinked heb naar Wine2Share? Wij krijgen met kerst nog geen fles op. Bijna iedereen moet rijden, drinkt liever bier of mag sowieso (nog) geen alcohol. Dus een speciale wijn bij elke gang? Nee, helaas niet.
    En anders zou ik advies vragen bij de slijter om de hoek. Inderdaad niet via internet bestellen.
    Ik wil overigens wel een keertje een wijncursus volgen. Maar meer om in de supermarkt te bepalen welke wijn ik lekker vindt.
    Dus vandaar…

    • Dat heb ik ook hoor, dat ik het zelf allemaal wil samenstellen. Maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die dat liever niet willen, maar wel iets moois op tafel willen neerzetten. En toch grappig, ik heb juist allemaal wijnliefhebbers om me heen ;). Die wijncursus zou ik ook heel graag eens doen, om meer inzicht te hebben in welke druivensoort lekker is bij welk gerecht.

  2. Ik hoop niet dat ik je teleurstel, maar ik denk niet dat er zo ontzettend veel mensen zijn die je diner ook echt gemaakt hebben. Pageviews is ook niet het aantal bezoekers per dag, dat kun je denk ik ongeveer door 2 delen. Heel veel mensen kijken gewoon even vluchtig, sommige mensen kijken wat beter, en héél af en toe komt iemand door gericht zoeken op je weblog terecht. Ik volg heel wat glutenvrije blogs vanwege mijn dochter, ik kan onmogelijk alle recepten ook echt maken. En wijn drinken wij eigenlijk niet… Ik heb zelf bijna 20.000 pageviews per maand, maar dat reken ik ook nog niet tot een drukbezocht blog. Laat staan dat mensen mijn recepten of knutselideeën allemaal ook namaken, tenminste dat vermoeden heb ik.
    Mijn advies is: ga gewoon lekker door met je blog, steek er niet al te veel energie in maar doe het wel. Langzaam maar zeker groeit je publiek en als je recepten makkelijk terug te vinden zijn, zul je vast ook enthousiaste reacties daarover krijgen. Zelf ga ik echt een keer je bladerdeeg maken! Heel veel succes gewenst!

  3. de beste wensen,ik zou geen wijn bestellen via internet ,als antwoord op je vraag,ik zelf heb ook een vraag lactose vrij ,waarom niet helemaal melk vrij? mvg elfje

    • Dag Elvira,

      Dank voor je antwoord! Ik weet niet zeker of ik jouw vraag goed begrijp, maar wil jij weten waarom ik wel geiten- en schapenproducten gebruik en alleen de koemelk uit mijn dieet laat? In mijn geval hebben mijn darmen alleen last van koemelkproducten, ik ben dan ook erg blij dat ik nog wel wat kaas en yoghurtproducten kan gebruiken, aangezien ik dat toch wel erg lekker vind.

      Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord.

      Groeten Jude

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

