Galerij

Jude’s Diner slowly back in business


Zoals jullie wellicht gemerkt hebben, heb ik al heel lang niets gepost op mijn blog. Een nieuw huis, een heftige studie, een fulltime baan en de bruiloft van mijn broer….allemaal tegelijk, het werd een beetje veel. Helemaal als ik ook nog uitgebreid recepten wilde uitproberen en die met jullie wilde delen. Dus ik moest kiezen….vooral voor mezelf ;).

De rust begint nu langzamerhand terug te keren, ik zit heerlijk in mijn nieuwe huis dat nog lang niet af is maar wel echt mijn thuis is. De bruiloft van mijn broer was geweldig en voor mijn studie NimaB Consumentenmarketing hoef ik alleen nog maar een presentatie te geven. Helaas moet ik wel op zoek naar een nieuwe baan aangezien mijn contract niet verlengd wordt (dus DSCN1037mocht je nog een functie als marketeer/projectmanager weten: nl.linkedin.com/pub/judith-tegels/7/91b/5b7/).

En…. ik ben van plan ook weer lekker aan het koken en experimenteren te gaan. Om jullie vervolgens op de hoogte te brengen van mijn ontdekkingsreis.

In mijn volgende post vertel ik jullie eerst meer over een mooi weekendje glutenvrij meetjesland….. op de foto vast een voorproefje 🙂

3 reacties op “Jude’s Diner slowly back in business

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

