Galerij

Scheveningen : Bilderberg Europa Hotel


Een mooie beschrijving van hoe het vaak gaat wanneer je heel duidelijk aangeeft dat je niet tegen bepaalde ingrediënten kunt…. maar als we het maar vaak genoeg schrijven en zeggen, dan ziet men hopelijk snel het belang. Als ik chefkok zou zijn, zou ik er mijn voordeel mee doen dat er zoveel mensen zijn die niet tegen een of ander ingrediënt kunnen, is toch perfecte publiciteit? Dat is nou klantvriendelijkheid!

Advertenties

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s