Galerij

Just Eat Beste Foodblog 2013


Spannend!!! Ik heb me ingeschreven voor beste foodblog van Just Eat (de eten-bestelsite). Zij doen ieder jaar een wedstrijd waarbij foodblogschrijvers zich kunnen opgeven met hun blog. De helft van je score wordt bepaald door het publiek, de andere door deskundige foodies van Just Eat. De blogs worden beoordeeld op ontwerp, navigatie en inhoud. En wat ik ook wel heel interessant vind, is dat men ook anoniem tips en opmerkingen kan geven. Dus hopelijk krijg ik wat goede reacties waarmee ik mijn blog kan verbeteren. En een plekje in de top 50 is natuurlijk ook wel heel erg leuk!

Beoordeel jij mijn blog ook? Beoordeel nu. Dit kan t/m 30 november 2013.

Andere blogs beoordelen kan natuurlijk ook, hier vind je de genomineerden.

Alvast hartelijk dank voor je stem, beoordeling en eventuele tips! Keeping my fingers crossed!

Groetjes Jude

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

