Galerij

Glutenvrije blogweek – Wat eet ik vandaag?


Glutenvrije blogweekDeze week is het gezamenlijke glutenvrije blogweek. Negentien weblogs, zeven dagen, elke dag een ander onderwerp. Omdat we het leuk vinden en omdat we glutenvrij leven meer onder de aandacht willen brengen, samen staan we sterk, zeg maar!
Vandaag is dag 3, waarop we de wereld vertellen wat we vanavond gaan eten. Onderaan deze blog vind je de links naar de andere weblogs.

Vanavond komt een vriendin van mij eten en zij is een enorme Japan-fan dus ik ga sushi maken (wij schijnen het in Nederland helemaal niet zo slecht te doen dus ik durf het aan ;)) en daar serveer ik voor de afwisseling graag zelfgemaakte sesamballen met rode bonenpasta bij. En natuurlijk Wakame-salade en Edamame (sojabonen, in de vriezer bij de Toko) met zout. De sushi maak ik van rijst, nori, avocado, komkommer en tonijn, zalm en coquille en deze dopen we natuurlijk in glutenvrije sojasaus met wasabi en gember. Voor de sesamballen maak ik een mengsel van kokosmelk en ahornsiroop. Zie voor de sesamballen dit recept.

Wil je weten wat de andere bloggers vanavond eten? Deze bloggers delen het graag met je:

6 reacties op “Glutenvrije blogweek – Wat eet ik vandaag?

  1. Pingback: Wat eten we vandaag? | Meer dan glutenvrij

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

