Galerij

Glutenvrije blogweek – waarom blog ik?


Glutenvrije blogweekDeze week is het gezamenlijke glutenvrije blogweek. Negentien weblogs, zeven dagen, elke dag een ander onderwerp. Omdat we het leuk vinden en omdat we glutenvrij leven meer onder de aandacht willen brengen, samen staan we sterk, zeg maar!
Vandaag is de laatste dag, waarop we vertellen waarom we zijn gaan bloggen. Onderaan deze blog vind je de links naar de andere weblogs.

Waarom blog ik? Daar kan ik eigenlijk heel kort over zijn (denk ik, ik ben meestal niet zo kort van stof). Toen ik erachter kwam dat mijn lichaam niet blij wordt van gluten en lactose ben ik op internet op zoek gegaan naar uitleg en alternatieven. Destijds was er niet veel te vinden. Inmiddels schieten de blogs als paddenstoelen uit de grond, heel fijn! Maar toen niet. En ik wilde andere mensen de zoektocht besparen, dus die deel ik graag met jullie!!

Zie je wel, ik kan wel kort zijn ;).

Dank voor het lezen van mijn verhalen deze week! Er komen er nog veel meer (voornamelijk recepten) dus als je er plezier aan hebt beleefd, volg mij gerust via een van de vele sociale kanalen, of laat je een berichtje sturen als ik weer eens wat heb zitten typen op het blog. Alle benodigde aanmeldknoppen vind je aan de zijkant van deze pagina.

Oh ja, zou je mijn blog willen beoordelen via Just Eat? Jij kunt dan een tegoedbon winnen en ik een plaatsje in de top50 van Beste Foodblogs. Voor beiden leuk toch? Stemmen kan op deze site. Alvast dank!!!

Groetjes Jude

Kijken wat voor de andere bloggers redenen zijn om te bloggen? Hier lees je het:

5 reacties op “Glutenvrije blogweek – waarom blog ik?

  1. Gefeliciteerd!

    Vandaag heeft ‘Nono’s Kitchen’ de Liebster award gewonnen. Dit is een doorgeef award voor (kleine) blogs, uitgereikt door andere blogs. Ik mag deze award nu ook uitreiken aan 5 blogs die ik leuk of inspirerend vind en jou blog hoort daarbij! Je mag in een blogpost antwoord geven op de volgende vragen

    1. Waarom ben je begonnen met deze blog?
    2. Wat is je lievelingsrecept?
    3. Van wie heb je leren koken?
    4. Heb je ooit iets gebakken dat echt mislukt is? En zo ja, wat dan?
    5. Hoe beschrijf je jou kookstijl?
    6. Wat is je favoriete kookboek?
    7. Waarvoor kunnen wij jou ’s nachts wakker maken?
    8. Wat heb je voor taart gemaakt voor je verjaardag?
    9. Wil je nog iets bakken waar je eigenlijk echt tegen op ziet?
    10. Wat doe je naast je blog?
    11. Hoe ziet jou ideale 3-gangen menu eruit?
    en ook 5 blogs die jij leuk vindt de award uitreiken.

    Ik hoop dat je het leuk vind om mee te doen. Zo ja, veel plezier!
    Liefs Noor van Nono’s Kitchen

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

