Galerij

Zal ik of zal ik niet?


Er komt een locatie vrij op de Grote Markt in Haarlem. Durf ik daar een eetcafé te openen? Een eetcafé met een huiselijke sfeer (lekkere onderuitzitbanken, open haard ed.). Een etcafe waar je je voelt zoals de kat op het plaatje….Een eetcafé waar allergievrij eten (m.n. lactosevrij en glutenvrij) eerder regel dan uitzondering is? Waar je ontbijt kunt nuttigen en afhalen, lekker kunt lunchen, high tea-en en misschien zelfs kunt avondeten zonder dat je je druk hoeft te maken overDigital StillCamera wat wel en wat niet? Er vliegen zo ontzettend veel leuke ideeën door mijn hoofd! Maar het is ook eng, doodeng! Want wat komt er veel bij kijken! Kan ik dat wel?

Ongeveer 12 jaar geleden studeerde ik af aan de Hotelschool in Den Haag. Op dat moment wilde ik eventjes uit de Horeca maar ik wist dat het zou blijven kriebelen. Dat “zorgen voor” zit gewoon in mijn bloed. Een eigen eetcafeetje bleef altijd achter in mijn hoofd zitten. Maar sinds gisteravond zit het volledig in mijn hele hoofd, het wil er niet meer uit. Ik word er zo gelukkig van als ik er aan denk! En de locatie! In het epicentrum van de stad, omringd door nog meer restaurants, cafés en winkels. Maar er is er geen een zoals ik in mijn hoofd heb zitten….

Dus….zal ik?

26 reacties op “Zal ik of zal ik niet?

  1. Oh dat zou geweldig zijn ,mij heb je al als klant ……
    Lekker makkelijk want ik woon ook in Haarlem
    wij kwamen voorheen veel bij Doria zeker op maandag . Eerst de markt over en dan koffie drinken.
    Misschien kan ik je in de toekomst een handje helpen .
    Gr Ilse

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

