Book a lokal


Al heeeeeel lang geleden hoorde ik van mijn nichtje van bookalokal.com. Hier kun je je opgeven als host en mensen bij jou thuis een lekkere maaltijd en een mooie avond bezorgen. Maar niet alleen voor je gasten is het leuk. Tenminste dat vind ik. Want hoe fantastisch is het om nieuwe mensen te leren kennen? En helemaal als ze uit verschillende delen van de wereld komen!

Dus ik heb me ingeschreven. Je kunt bij mij een drie-gangenmenu eten voor slechts €25 per persoon. Dit is inclusief wijn, bier en water tijdens het eten en koffie/thee na. Uiteraard zijn de gerechten glutenvrij en koemelkvrij en op verzoek kan ik ook andere ingrediënten weglaten. Creativiteit en ideeën genoeg om je iets lekkers voor te schotelen! Vooralsnog kunnen mensen zelf een datum kiezen maar misschien zet ik in de toekomst wel een paar data open waar iedereen dan op kan boeken. Zo leert iedereen meer mensen kennen. Een soort huiskamerrestaurant, maar dan met onbekenden :).

Dus gauw naar www.bookalokal.com en reserveer een “tafeltje” of stuur vrienden en familie mijn bericht door als ze een keertje Haarlem willen bezoeken. Helemaal als ze in het buitenland wonen!

Groetjes JudeScreenshot 2

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

