10de plaats voor Jude’s Diner op JustEat!


Wow! Ik ben helemaal in shock! Weet je nog dat ik aan het begin van november meldde dat ik mee deed met de beste foodblog-contest van Just Eat? Kreeg zojuist een mailtje dat ik op de 10de plaats ben geëindigd! In de top 10! Ik was al blij geweest als ik in de top 50 terecht was gekomen. Dit is wel zo ontzettend bijzonder! Iedereen die op mij heeft gestemd: hartelijk dank!

Wil je de hele lijst zien, of geloof je me niet ;)? Klik dan hier

2 reacties op “10de plaats voor Jude’s Diner op JustEat!

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

