Merry Christmas!


Heerlijk! Mijn inspanningen zitten er al weer op voor deze kerst. Vandaag samen met een vriendin bij mijn vader een 3-gangenkerstdiner gemaakt. Niet al te ingewikkeld en uitgebreid, maar wel absoluut lekker! Twee van de drie gerechten moest ik sowieso al oprollen, dus dat heb ik met de derde ook maar gedaan. Dus we hadden een sushi-achtig roldiner. Helemaal geslaagd! Hieronder vast een kleine impressie, de recepten volgen binnenkort ook op deze site, dus hou het in de gaten.

Voor nu iedereen een hele mooie kerst gewenst!

Groetjes Jude
Ps. vergeef me de rare manier van foto’s tonen hieronder, WordPress en ik waren het totaal niet eens vandaag…

Zalmbonbon-rol

Zalmbonbon-rondjes

 

 

Aardappelcrosti-rolAardappelcrosti-rondjesMeringuerol

 

Meringue rondachtigen

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

