Thuis afgehaald – nu ook bij Jude’s Diner


Ik had er al vele verhalen over gehoord. Thuis afgehaald. Jij kookt en andere Paksoistamppotmensen halen en eten het op. En je krijgt er nog geld voor ook! Je zult er niet rijk van worden, het is meer een soort van kostendekkend, maar leuk is het wel! En zo kan ik mijn uitprobeersels door een wat groter publiek laten proeven en beoordelen :). Dus ik heb me ook maar eens ingeschreven. Woensdag aanstaande, 15 januari, kun je mijn eerste publieke maaltijd komen halen. Een lekkere stamppot van paksoi met geitenkaas en geroosterde cashewnoten. Uiteraard gluten- en koemelkvrij!

Heb je dus geen zin om te koken maar wil je wel een lekkere en gezonde maaltijd? Meld je dan hier aan en dan zien we elkaar woensdag!

Groetjes Jude

Ps. het gaat volgende week vriezen, dus dan is zo’n lekkere stamppot heerlijk!!!

4 reacties op “Thuis afgehaald – nu ook bij Jude’s Diner

  1. O jude wat leuk jammer dat ik niet bij jouw in de buurt woon, maar een super goed idee ik denk dat ik het volgende week ook ga maken gr francine. p.s ik wens je veel succes.

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

