Geluksroute Haarlem


Jude’s Diner is verhuisd naar www.judesdiner.com. Alle recepten, productreviews, restaurantreviews en andere avonturen vind je vanaf heden daar. De website waarop je je nu bevindt wordt niet meer geüpdatet.

“Happiness is only real, when shared” – Jon Krakauer (Into the wild)

Gelukkig zijn is toch een geweldig gevoel? En zoals hierboven al beschreven staat, dat is alleen maar echt (of gewoon NOG leuker) als je het kan delen! Ben je ook toe aan een beetje geluk? Of wil je je geluk delen met anderen? Op zaterdag 1 en zondag 2 februari vindt in Haarlem de tweede Geluksroute plaats. Vorig jaar was het een succes en ook in andere steden wordt het met veel enthousiasme onthaald. Iedereen die geluk wil geven mag zich opgeven, maar voorwaarde is dat het gratis is. En in Haarlem zijn er al meer dan 160 deelnemers (ik heb de lijst gezien en dat wordt nog lastig kiezen!). En iedereen die geluk wil ontvangen is van harte welkom!

Ik wilde natuurlijk ook wel graag meedoen! Maar hoe? Via thuisafgehaald.nl kwam de oplossing! Want die zochten koks voor de stadspicknick van overvloed. Een picknick gemaakt van producten die door supermarkten niet meer verkocht mogen worden maar nog hartstikke prima te eten zijn. Zaterdag ga ik alle producten ophalen, dan heel hard nadenken wat ik ga maken om vervolgens de keuken in te duiken. Zondagmiddag breng ik alles naar speeltuin De Glasblazers waar iedereen die wil Cutlery - kleindat allemaal lekker kan gaan oppeuzelen. Uiteraard zullen mijn gerechten glutenvrij en koemelkvrij zijn, en wellicht ook lactosevrij. Dat laatste is even afhankelijk van wat ik aan producten ontvang.

Dus heb je nog geen plannen komend weekend? Check dan even de website van de Geluksroute en stippel je programma uit. Zie ik je zondagmiddag in de speeltuin? Neem je wel je eigen 4B’s mee (bord, beker, bakje en bestek) zodat wij daarna niks meer hoeven af te wassen?

Oh en als je al plannen hebt het weekend, dan zeg je die maar af, want je zegt toch geen nee tegen een heel weekend geluk?

Tot zondag!

Groetjes Jude

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

