Thuiskok van Jude’s Diner winnen?


Jude’s Diner is verhuisd naar www.judesdiner.com. Alle recepten, productreviews, restaurantreviews en andere avonturen vind je vanaf heden daar. De website waarop je je nu bevindt wordt niet meer geüpdatet.

Klinkt dat niet heerlijk? Een kok aan huis, en eentje die ook nog eens met al je dieetwensen rekening houdt. En dan helemaal gratis? Dat is nu mogelijk! Want als je mij een beetje helpt, kom ik binnenkort bij jou thuis een heerlijk 4-gangendiner verzorgen voor 4 personen. Uiteraard kun je aangeven wat ik absoluut moet vermijden, maar ook hou ik rekening met de ingrediënten die je heerlijk vindt en die waar je juist een hekel aan hebt. Het kan volledig vegetarisch, maar ook een gang met vis en eentje met vlees is mogelijk, wat jij wil! Het wordt jouw feestje!

Alleen….hoe win je dit? Heel simpel (hoop ik)! Help mij aan een leuke nieuwe baan! Ik zit sinds kort zonder baan en hoewel ik me echt prima vermaak (veel koken, lekker bloggen, nieuwe website bouwen, logo ontwikkelen, klussen in huis, sporten, lezen en andere creatieve uitspattingen), zou ik toch wel heel graag weer aan de slag willen. Een leuke, uitdagende job waarin ik mijn organisatietalent en commerciële achtergrond volledig kan benutten. Ik zoek een functie in de richting van (commercieel) projectmanagement, marketing/communicatie of productmanagement. Ik heb recentelijk NimaB consumentenmarketing succesvol afgerond en ben in het bezit van een certificaat Prince2 (projectmanagement). Ik heb gestudeerd aan Hoge Hotelschool en ben daarna van de ene in de andere functie gerold waardoor ik een vrij divers Curriculum Vitae heb. Ik ben van vele markten thuis zeg maar! Voor mijn volledige arbeidsprofiel en contactinformatie verwijs ik je graag naar mijn LinkedIn-pagina: http://nl.linkedin.com/in/judithtegels/

RoadDus…degene die mij de ultieme tip geeft of de doorslaggevende connectie waardoor ik weer lekker aan het werk kan, ga ik volledig verwennen met een 4-gangenmenu. Ik heb er nu al zin in!

Ik hoor je graag! En als je nog vragen hebt of extra informatie wilt ontvangen kun je hieronder een berichtje achterlaten of contact opnemen via mijn LinkedIn-profiel.

Groetjes Jude

Oh ja, als je wint, moet je wel helpen afwassen 😉 .

Eén reactie op “Thuiskok van Jude’s Diner winnen?

  1. Pingback: Culinaire reis door Noord Holland | Jude's Diner

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

