Kookworkshops


Jude’s Diner is verhuisd naar www.judesdiner.com. Alle recepten, productreviews, restaurantreviews en andere avonturen vind je vanaf heden daar. De website waarop je je nu bevindt wordt niet meer geüpdatet.

Eergisteren was ik bij het UWV. Ik heb namelijk momenteel geen baan. Ben wel heel erg hard op zoek naar een nieuwe uitdaging in de marketing (zie voor mijn profiel nl.linkedin.com/in/judithtegels/). Maar dat is best moeilijk in deze tijd. De dame van het UWV had de URL van mijn blog opgeschreven. Een vriendin van haar eet namelijk gluten- en lactosevrij. Altijd leuk als er wat reclame gemaakt wordt, dus ik gelijk mijn nieuwbakken visitekaartje gegeven. Ze vroeg mij of ik er niet over dacht om voor mezelf te beginnen. Nou zeggen mensen in mijn omgeving dat al langer: wordt zzp’er en ga in opdrachten werken (marketing), begin een cateringbedrijfje, breng een glutenvrij kookboek uit, zorg dat je geld verdient met je website, ontwikkel een glutenvrijkoken-app etc. Deze dame stelde voor om Vork en lepelkookworkshops te gaan geven. Er zijn genoeg kookstudio’s die je kunt afhuren, en zij zou dan samen met haar vriendin mijn eerste klandizie zijn! Ik mocht zelfs haar telefoonnummer en e-mailadres opschrijven. Ze heeft me wel echt aan het denken gezet. Ik bedoel, nu is hét moment om te proberen iets op te zetten. Zolang je geen opdrachten hebt, hoef je ook geen uitkering in te leveren. En hoe beter het gaat, hoe minder je afhankelijk bent van het UWV.

Waarom doe ik het dan niet? Wat houd me tegen? Ik had vandaag een gesprek met een lief vriendinnetje die daar heel duidelijk in was: jij houd jezelf tegen. Ik ben mijn eigen grootste belemmering, want ik kan genoeg redenen opnoemen waarom ik het niet zou doen, die vervolgens dan weer door iedereen weer worden weerlegd 😕 . Oftewel, zet al die beren op de weg en die onzekerheid even in de ijskast en ga er gewoon voor! Dus dat ga ik doen heb ik besloten! Ik ga er gewoon voor! Ik ga kookworkshops aanbieden, en er zal echt wel iets mis gaan, maar fouten maken is menselijk, en ik ben ook maar een mens!

Vanaf heden dus allerlei mogelijkheden bij Jude’s Diner:

Aardbei

  • Kookworkshops (in een kookstudio of bij een gastvrouw/heer thuis)
  • Catering voor allerlei gelegenheden zoals kinderfeestjes en trouwerijen
  • Kok op locatie voor romantische en familiediners (of andere diners)
  • Thuisafgehaald
  • Book a lokal
  • Recepten blijf ik posten op mijn website
  • Voor het kookboek heb ik ook al de nodige ideeën
  • En de app moet ik financiering voor vinden

Alle bovengenoemde diensten zijn aan te passen aan dieetwensen. Ik ben uiteraard zeer goed Peterseliebekend met glutenvrij, lactosevrij en koemelkvrij. Maar ook begin ik steeds meer te ontdekken voor sojavrij en suikervrij. Geef maar aan wat je niet wilt/kunt eten, en ik maak er iets lekkers van, op welke manier dan ook!

Binnenkort zal ik wat meer informatie plaatsen over de kookworkshops. Mocht je al eerder informatie willen of me willen boeken, stuur dan een mailtje met je wensen op info@judesdiner.com, dan bel ik je terug.

Groetjes Jude

Ps. Du moment dat ik besloten heb om ervoor te gaan, ontvang ik een aanvraag voor een offerte voor 3 volledige dagen koken voor 22 personen en een aanvraag voor een diner via book a lokal. Zou dat een teken zijn?

9 reacties op “Kookworkshops

  1. Doen! Voor zover je van riant kunt spreken als je geen baan hebt, is dit de meest riante uitgangspositie om voor jezelf te beginnen. Ik volg je blog nog niet zo lang, maar als je met hetzelfde enthousiasme en met die vindingrijkheid voor jezelf begint gaat het zeker lukken.

  2. wow wat gaaf! gefeliciteerd! gewoon doen! je hebt wel een heel goed concept dat nog niet aan alle kanten uitgemolken is! heel heel heel veel succes!! ik lees wel hoe het gaat 😀

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

