De Lente(kuur) is begonnen!


Jude’s Diner is verhuisd naar www.judesdiner.com. Alle recepten, productreviews, restaurantreviews en andere avonturen vind je vanaf heden daar. De website waarop je je nu bevindt wordt niet meer geüpdatet.

Vrijdag begon de lente. Heerlijk! Daar was ik wel aan toe! Helaas deed het weer hier in Haarlem nog niet echt mee want het was koud! Maar vandaag ziet het er veelbelovend uit 🙂 . Ik ben in ieder geval begonnen met de Lentekuur van A. Vogel en ben heel benieuwd! Wil je iets meer weten over de Lentekuur, lees dan dit artikel. Dagelijks kun je me volgen via Facebook, wat ik eet, hoe ik ingrediënten vervang indien nodig en of ik al iets merk 😉 . En doe je ook mee met de Lentekuur, dan hoor ik heel graag hoe het jou vergaat.

Mijn grootste “zorg” is of het wel genoeg is voor mij als vreetzak….maar we gaan het zien 😉 .

Geniet van de lente!

Groetjes Jude

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

