And the winner is….


Jude’s Diner is verhuisd naar www.judesdiner.com. Alle recepten, productreviews, restaurantreviews en andere avonturen vind je vanaf heden daar. De website waarop je je nu bevindt wordt niet meer geüpdatet.

Helaas…de wedstrijd is afgelopen. Je kunt je ontzettend rommelige keuken niet meer insturen. Samen met Rosti Mepal heb ik een winnaar uitgekozen, iemand wiens keuken met recht de meest rommelige keuken van Nederland genoemd mag worden 😛 …..

And the winner is…..drumrolls….

Mirjam Holleman!

Dat wordt vast een stuk beter nu 🙂 . Stuur je me een mailtje met je adres (info@judesdiner.com)? Dan stuurt Rosti Mepal je de rode opruimhulpjes toe. Veel plezier ermee!

Benieuwd naar de rommelige keuken van Mirjam? Check dan de Facebookpagina van Jude’s Diner

Volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen dus hou mijn blog in de gaten!

Groetjes Jude

2 reacties op “And the winner is….

  1. Pingback: Meest rommelige keuken… | Ik ben glutenvrij

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

