Feestje Jude's Diner

Feestje! En winactie


Jude’s Diner is verhuisd naar www.judesdiner.com. Alle recepten, productreviews, restaurantreviews en andere avonturen vind je vanaf heden daar. De website waarop je je nu bevindt wordt niet meer geüpdatet.

De winactie is gesloten. Binnen enkele dagen maak ik de winnaars bekend.

Het is feest! Want afgelopen zaterdag bestond Jude’s Diner 2 jaar! Twee jaar van vele recepten uitproberen, fantastische en afgrijselijke ervaringen in restaurants en zoektochten in supermarkten. Maar ook twee jaar lieve, mooie, kritische reacties van jullie waardoor ik steeds enthousiaster werd en ben door blijven gaan! Ook krijg ik steeds meer volgers, op de “nieuwsbrief” maar ook via de sociale media. Zo leuk om te zien dat wat je doet gewaardeerd wordt!

En daarom ga ik een beetje voor sinterklaas spelen vandaag. Ik geef namelijk allemaal leuke producten weg. Volgende week zaterdag is de loterij dus je hebt een week de tijd om je in te schrijven. Al heb je die tijd eigenlijk helemaal niet nodig want je hoeft er helemaal niet veel voor te doen 🙂 . Maar daarover straks meer, eerst de cadeaus!

Wat kun je winnen?

  • 10 pakketten van Dream: 4 pakken plantaardige melk (Almond Dream, Coconut Dream, Rice Dream en Nut Dream)
  • 5 pakketten van 5 smaken limonade van Agroposta: limonadesiroop in de smaken vlierbloesem, framboos, lavendel, salie en citroen
  • 2 kookboeken van Amber Albarda “Gezond Bakken”
  • 2 pakketten van Yogi & Yousef: dadels (2 x snackbox van 3 stuks en 1 x rond kuipje met 225 gram)
  • 2 pakketten Smaakgeheimen: indien gewenst op jouw dieet samengesteld
  • 1 (glutenvrije/lactosevrije) taste mat bij La Viña Experience: mini wijnproeverij met bijbehorende pinchos
  • 1 special “96 glutenvrije recepten”

En nog extra voor de Muggen (Haarlemmers, of als je het zelf bij mij wil komen ophalen):

  • 5 doosjes Sweet Eve aardbeien van 400 gram

En wat win je dan precies?

DreamDream Rice Coconut Nut Almond
Dream biedt 100% natuurlijke dranken op basis van rijst, haver, kokos, amandelen en/of noten. Ideaal als je een lactosevrij dieet volgt en ook liever geen soja gebruikt. Ik heb ze zelf natuurlijk ook allemaal geprobeerd en ben erg enthousiast! Ze smaken lekker, niet te zoet en zijn goed te gebruiken voor allerlei recepten zoals pannenkoeken. Het enige waar ik minder enthousiast over ben is de “schuimbaarheid”. Voor een lekkere schuimige Chai Latte gebruik ik toch nog steeds het liefst sojamelk. Ze hebben trouwens ook kookroom op basis van rijst. Helaas is op de site niet te vinden waar je welk product kunt kopen, behalve dat ze zeggen “available from all major supermarkets”.

Agroposta
Agroposta is echt nét verschenen op de Nederlandse markt. Ik mocht ze proeven en ben helemaal verslaafd! Limonade uit een zakje die zijn oorsprong vindt in Kroatië. En dat is geen geintje! Ze zijn zelfs zo nieuw dat hun Nederlandse website nog in het Kroatisch is. Ze zijn voornamelijk op de terrassen in Amsterdam, Bloemendaal en Bergen te vinden en nog nauwelijks in de winkels. Alleen Lindenhoff biedt ze aan in hun webshop. En Jude’s Diner! Agroposta is dus limonade in een zakje, nou ja, bijna, want je moet er zelf nog water of spa rood bij doen, en dan lekker genieten op een warme dag. De naam betekent “post uit de natuur” en zo ziet het er ook uit. Het zakje waar de siroop in zit is net een ouderwets postpakketje, geweldige vondst als je het mij vraagt!
Win je dit dan krijg je van elke smaak 1 zakje siroop, dus goed voor 5 glazen heerlijke limonade!Agroposta Salie

Amber Albarda “gezond bakken”Amber Albarda Gezond Bakken
Voor iedereen die op de lijn wil letten en toch lekker wil eten is dit een mooie aanvulling op de verzameling. Er staan allemaal heerlijke recepten in voor taarten, koekjes, scones, brood etc. die vaak gemaakt worden van noten, zaden, speltmeel etc. Niet allemaal glutenvrij dus maar wel grotendeels. Wat mij wel opviel bij het uitproberen is dat je heel veel verschillende soorten ingrediënten nodig hebt. Voor bijna elk recept staat er wel weer een bijzonder ingrediënt zoals kokosmeel, kokosbloesemsuiker of rauwe cacao. Dat moet dus wel je ding zijn!

Yogi en Yousef’s dadelsYogi & Yousef Dadels
Wat mij betreft de beste dadels die ik ooit geproefd heb! Persoonlijk vind ik ze zelfs lekkerder dan de Medjool dadels waar iedereen altijd bij zweert. Voor de westerlingen in het land, ik heb begrepen dat ze inmiddels bij Marqt te verkrijgen zijn!

SmaakgeheimenSmaakgeheimen
Op een beurs in Brussel liep ik tegen Smaakgeheimen aan. Allemaal dressings, kruiden, kaasdips, toastsmeersels en sauzen die standaard glutenvrij zijn! Een groot deel is ook nog eens noten-, koemelk-, mais-, ei en mosterdvrij. Op de site staat voor alle producten de allergeneninformatie, dus dat is makkelijk kiezen! Mocht je dit winnen dan stelt Smaakgeheimen een heerlijk pakket speciaal voor jou samen, dus ze houden rekening met eventuele dieetwensen.

La Vina Experience – taste mat
Laatst heb ik gegeten bij La Vina Experience in Amsterdam. Een restaurant dat zich profileert als glutenvrij en dat naar mijn mening ook heel goed doet! Lees hier mijn review. Voor mijn blogverjaardag bieden zij een taste-mat aan voor twee personen. Dat is een mini wijnproeverij met 3 glazen wijn en bijbehorende pinchos. Ik ga het binnenkort ook doen, helemaal zin in! Uiteraard zijn de pinchos gluten, koemelk en/of lactosevrij mogelijk.

Special “96 Glutenvrije Recepten”96 Glutenvrije Recepten
Ik heb zelf nog geen recepten uitgeprobeerd maar ik vind ze er wel errug lekker uitzien! Brood, snacks, voorgerechten, hoofdgerechten, allemaal voorzien van mooie foto’s en een stap-voor-stap uitleg.

Sweet Eve aardbeienSweet Eve Aardbeien
Over komen waaien uit Engeland, maar van Hollandse bodem zijn deze heerlijke, nieuwe soort aardbeien. Lekker zoet, dus die steek je zo in je mond! Verkrijgbaar exclusief bij Albert Heijn! En bij Jude’s Diner 🙂 . Want ik mag 5 doosjes weggeven. Ze worden bij mij geleverd dus of je moet in Haarlem wonen, dan breng ik ze langs. Of je mag ze komen halen. Ik krijg ze in de week van 21 juli aangeleverd.

Hoe win je dan?
Heel simpel! Geef hieronder aan dat je mee wilt doen met de loterij. Heb je een voorkeur? Dan mag je dat natuurlijk ook aangeven maar ik kan niet garanderen dat het ook lukt. En wil je ook kans maken op de aardbeien? Geef dan aan of je in Haarlem woont of ze wil komen ophalen bij me. Doe dit alles wel vóór 19 juli 12.00 uur. Daarna ga ik de winnaars trekken 🙂 .

Groetjes Jude

55 reacties op “Feestje! En winactie

  1. Pingback: Tastemat bij La Viña Experience | Jude's Diner

  2. Gefeliciteerd! 2 jaar nog maar met zoveel volgers !
    Special “96 Glutenvrije Recepten” lijkt me wel handig en mooi om te hebben

  3. Hi Judith,
    Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik lees het graag dus hoop dat je er lekker mee doorgaat!
    Mijn voorkeur gaat uit naar de smaakgeheimen en ik ben ook een mug die de aardbeien bij je op zou willen komen halen.
    Groetjes!

  4. Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik doe graag mee met de loterij! Lactose/koemelk vermijden wij zo veel als mogelijk 🙂
    ps: jouw tip over de rosti mepal kruidenpotjes van een tijdje terug was super! Hier staan er al een tijdje 2 in de vensterbank (kleur van de potjes vervaagde toen ze buiten op het terras stonden).

    • Oh wat leuk dat die kruidenpotjes zo in de smaak vallen! Buiten hebben die van mij nog nooit gestaan dus ook geen last van verkleuren. Maar volgens mij zijn ze ook speciaal voor binnen (weet ik niet zeker hoor).

      Ik zet je op de lijst voor de loterij!

  5. Wat leuk dat je cadeaus weggeeft, op je eigen feestje! Van harte gefeliciteerd!
    Wat mij betreft een succes, ik haal veel ideeën en inspiratie van je website sinds ook ik weet dat mijn darmen niet alles even goed aan kunnen.
    Ik gebruik geen koemelk en soya meer en ben bekend met de rijstendrank van Dream, de andere varianten zijn hier bij de supermarkt helaas niet te verkrijgen, dus ik ding graag mee voor het Dream-pakket!

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

