Microfoon_low_res

Nog een keer op de radio?


Jude’s Diner is verhuisd naar www.judesdiner.com. Alle recepten, productreviews, restaurantreviews en andere avonturen vind je vanaf heden daar. De website waarop je je nu bevindt wordt niet meer geüpdatet.

Jaja! Morgen kom ik weeeer op de radio! Dit keer op Radio Noord-Holland, in de uitzending van Arjan Burggraaf op vrijdagochtend. Hij bespreekt tussen 9 en 12 uur allerlei tuin en kookitems en morgen tussen 10 en 11 ben ik te gast met Jude’s Diner. We bespreken verschillende intoleranties en hoe ik tot mijn recepten kom. Ook neem ik weer wat lekkers mee 🙂

Hoe luister je?

Via de ether in Noord-Holland
Live via internet
Uitzending gemist?

Ook al is het de tweede keer, het blijft spannend!

Groetjes Jude

Lekker? Of niks voor jou? Vragen? Opmerkingen? Suggesties? Let me know!

